Tuesday, November 29, 2011

Logos Hope ~ Pameran Buku Di Lautan KK

Nah apa lagi warga KK mari ke pelabuhan kita pergi naik Logos Hope walaupun tidak dapat naik Titanic haha ini lagi best sebab banyak buku yang tidak ada di kedai buku biasa. Kalau dulu terpaksa jalan kaki dari luar pelabuhan KK kan nah sekarang ada sudah tu shuttle bus dia minta tambang RM1 saja bah hantar sana dekat kapal terus.

Tapi mengikut pengalaman sya bagus kamu jalan masa siang sebab kesesakan adalah kurang sedikit daripada malam hari. Kalau terlampau sesak ni tidak siuk juga sebab nanti fokus ke arah lain sudah bukan sudah ke buku hahahaha.
Harga buku dalam kapal ni memang murah tetapi jangan harapkan keluaran yang latest, harga sekitar RM8-RM16 dan mereka ada unit kiraan yang tertentu. Kalau ada budak-budak lagi bagus sebab tempat ni memang paling siuk bagi mereka. Selain itu ada juga buku masak-masak,tanam-tanam,kesihatan,kekeluargaan,kerohanian dan macam-macam lagi ada.
Jangan risau kalau pasal makan dalam Logos Hope ni ada International Cafe tidak akan kelaparan bila sudah puas pusing-pusing dalam kapal tu.


p/s ~ Ada ramai betul crew dalam sana tu bermacam-macam negara dorg, sya sampai sakit mata kerna melihat lambang bendera di baju mereka tu semua di paras yang merbahaya untuk bot-bot kecil. Nda percaya kamu datanglah tinguk sendiri hehe..

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More